• head_banner_0

Truvate un cuscinu di lattice, cuscinu un sognu

Ancu s'è u mercatu di cuscini occupa solu circa 15% di a quota di u mercatu generale di i prudutti di u lettu, u sviluppu vigoru di u mercatu di cuscini hè ancu impressiunanti.In particulare, i cuscini di lattice anu fattu innovazioni in a classificazione di categuria è l'innuvazione di produttu.I cuscini in lattice è i prudutti di a casa in lattice ancu sploderanu lentamente da un fenomenu per diventà veramente u capu di l'industria.

Perchè i cuscini di lattice sò cusì attraenti?Lingo spiegherà e cose prufonde in una manera simplice per voi:

Truvate un cuscinu di lattice, cuscinu un sognu (2)

1. U mercatu di cuscini era una volta lento

Prima di u 2010, per parechje persone, i cuscini sceglienu solu di cumprà à vuluntà s'ellu ùn ponu più esse utilizati dopu chì sò stati utilizati per parechji anni.Sutta un tali cuncettu di compra, i pruduttori di letti anu mantene un mudellu di produzzione unicu è monotonu.In quantu à l'affari, i letti, in particulari l'imprese di cuscini, sò stati in un mudellu di cummerciale decentralizatu à longu andà cù vendite di biancheria accumpagnata, è ùn anu micca travagliatu duru nantu à u disignu in linea cumpresu u disignu.

 

2. L'era digitale prumove l'innuvazione di l'industria

U mercatu di cuscini attuale hè attualmente suddivisu in cinque mercati maiò: 1. Mercatu di matrimoniu;2. 2. Mercatu di cuscini per i zitelli;3. Mercatu di rigali;4. Mercatu di vendita à l'ingrossu, destinatu à i gruppi di cunsumatori emergenti;5. Hotel è mercatu spiciali persunalizati.

A ghjente ùn hè più cuntenta cun un cuscinu chì hè stata utilizata per uni pochi d'anni.Hanu bisognu di novi prudutti è prudutti chì rispondenu à e so esigenze di salute per guarantiscenu a so salute.À questu tempu, l'apparizione brusca di cuscini di lattice è prudutti di arredamentu di casa di lattice hà cuminciatu à spazzà cù u sviluppu vigoru di l'era digitale.

 

3. Chì ci hè cusì speciale nantu à i cuscini di lattice ?

Ci sò tutti i tipi di cuscini in u mercatu oghje, ma ùn sò micca i più adattati per i centri di cunsumatori.

I cuscini di granu saracenu, cum'è i materiali naturali, anu un disignu in forma di diamante chì ùn hè micca fragile.Puderà cambià a forma cum'è a testa si move à manca è à diritta, ma hè faciule fà crià i batteri è ancu i germogli di granu saracenu.

Ancu s'è i cuscini di fibra chimica sò economici, i materiali di fibra chimica ùn sò micca abbastanza respiranti è mancanu l'elasticità, cusì i cuscini sò propensi à esse stuffy è sfarente in altezza.Cuscini di piuma cum'è l'alberghi piace à utilizà per via di l'usu di più grande, u so fluffiness hè megliu, chì pò furnisce un supportu di testa megliu, ma hè difficiule di lavà, è i sanità è l'altitudine sò unichi, chì ùn hè micca adattatu per tutti.

Cum'è un cuscinu di lattice naturali, hè antibacterial, resiliente, traspirante è cunfortu, è hà diversi disinni d'altezza per diversi gruppi di persone, facendu più convenientu per aduprà è risponde à i bisogni individuali.Da un paragone cumpletu, a categuria è e caratteristiche cunnesse di i cuscini di lattice aiutanu à diventà u capu di produttu di l'industria in l'era digitale attuale.

 

Quartu, i cuscini di lattice sò u pruduttu di a tendenza attuale

E persone passanu un terzu di u so tempu in u lettu.U cuscinu di lattice cuncepitu in cunfurmità cù l'ergonomia ùn pò micca solu assicurà l'allungamentu di a spina cervica di u corpu umanu, ma ancu migliurà a qualità di u sonnu di tutti.Hè ancu bonu in termini di prutezzione di l'ambiente, capacità antibacteriale è anti-acaru.

Accoppiata cù l'innuvazione di i cuscini in lattice è i cuscini, l'emergenza di i cuscini di Tencel Velvet, cù u so disignu suave è cunfortu è u disignu chì ponu bluccà a maiò parte di i batteri è l'acari da l'invasione, pò dà à e persone un sonnu sanu è tranquillu da a fonte.

Cuscini di lattice di bellezza anti-acaru, cuscini di lattice per spalla, è particelle / senza particelle sò tutte suddivisioni di prudutti di casa di lattice.Inutili, e so caratteristiche sò in linea cù i bisogni di a maiò parte di a ghjente oghje, è sò ancu aghjurnati in l'industria.E so caratteristiche è assistenza Pruprietà di dorme sò un altru mutivu grande perchè i cuscini di lattice sò pieni di charm.


Tempu di Postu: Apr-24-2022